Доброго дня, дорогі восьмикласники. Хочу сьогодні з Вами мандрувати новими цікавими таємницями тваринного світу. Погляньте на нижченаведену картинку спробуйте дізнатися про кого будемо говорити.
Здогадалися?
Наша тема: "Підтип Черепні. Зовнішня будова риб. Лабораторна робота №10. Вивчення зовнішньої будови та поведінки риб."
Працюємо із параграфом 32 підручника та завданнями вказаними на цій сторінці.
Пропоную переглянути відео:
Вам цікаво? Хочете дізнатися більше? Тоді вперед!
Пропоную переглянути відео:
Вам цікаво? Хочете дізнатися більше? Тоді вперед!
1. Прогляньте презентацію, У ЗОШИТИ ВИПИШІТЬ ОЗНАКИ ХАРАКТЕРНІ ДЛЯ РИБ, склавши схему та дивлячись покрокову інструкцію виконання лабораторної роботи на ст. 152, слідуйте підказкам.
Презентацію можна проглянути ТУТ
2. Виконуємо лабораторну роботу.
1. Ознайомтеся з особливостями зовнішньої будови риб (на живих акваріумних рибах). Знайдіть відділи тіла. Зверніть увагу на будову та функції плавців.
Пропоную проглянути відео "Акваріумні рибки".
2. Розгляньте луску риби.
3. Прослідкуйте за характером руху риб у воді див. відео
4. Простежте за диханням риб, для чого зверніть увагу на рухи зябро вих кришок.
6. Запишіть у зошит висновки, зроблені на підставі дослідження.
7. Випишіть у словники ключові поняття та запам'ятайте їх (ст. 151 підручника)
8. Перевірте свої досягнення
- виконавши вправу:
2. Виконуємо лабораторну роботу.
1. Ознайомтеся з особливостями зовнішньої будови риб (на живих акваріумних рибах). Знайдіть відділи тіла. Зверніть увагу на будову та функції плавців.
Пропоную проглянути відео "Акваріумні рибки".
2. Розгляньте луску риби.
3. Прослідкуйте за характером руху риб у воді див. відео
4. Простежте за диханням риб, для чого зверніть увагу на рухи зябро вих кришок.
6. Запишіть у зошит висновки, зроблені на підставі дослідження.
7. Випишіть у словники ключові поняття та запам'ятайте їх (ст. 151 підручника)
8. Перевірте свої досягнення
- виконавши вправу:
- відповівши на питання ст. 152
8. Для бажаючих творче завдання та рубрика поміркуйте на ст. 152. Чекаю ваших відповідей на e-mail : SemchukOJ@i.ua
До скорих зустрічей!
Дуже цікавий урок.Такі уроки дозволять не відстати від програми. сприятимуть більшому зацікавленню учнів біологією. Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую...)
Видалити